KONINGSDAG 2019

Vrijdag 27 april Koningsdag

Programma Oranjevereniging Ellecom 2019

10:45 uur        Verzamelen op het dorpsplein. Komt u ook in feestelijke, oranje kleding?
11.00 uur        Opening van het feest op het dorpsplein door dorpswethouder Marc Budel.
                        Optocht door het dorp met Excelsior voorop waarbij de kinderen hun                                                 fietsen prachtig hebben versierd.
11.30 uur        Zang en dans onder begeleiding van Excelsior
12.15 uur        Heel Ellecom Bakt!
                        Wie wordt Meester Bakker Ellecom en Junior Meester Bakker Ellecom 2019?
                        U krijgt de mogelijkheid om uw eigen gebakken pronkstuk te laten                                                      proeven door onze professionele jury, bestaande uit Bertus Samberg                                                van Bakkerij Samberg, Mick Stomp van Het Agahuis en Jeanette Wullink                                             van Hoera Taart.Voor meer informatie bekijk hieronderaan de pagina de flyer.

Inschrijven kan via oranjeverenigingellecom@gmail.com.
13.30 uur       Start kleedjesmarkt en het traditionele volleybal en
                        geef-niet-op-touwtrekken.

Voor de kleine kinderen is er een springkussen. Op het plein zijn broodjes en snacks
verkrijgbaar, verzorgd door Bakkerij Samberg. Uiteraard gaat de bar open voor drankjes!
We zullen de dag afsluiten me een ouderwets gezellige stoelendans. We rekenen op uw komst op deze hopelijk stralende dag.