PROGRAMMA 2019

Donderdag 6 juni t/m Zondag 9 juni Zomerfeest

De Oranje Vereniging Ellecom maakt met enige trots het eerste programma onderdeel van het Zomerfeest 2019 bekend.

PROGRAMMA 2018

Vrijdag 27 april Koningsdag

Gezellig Koningsdag in Ellecom vieren. Met een levensecht tafelvoetbalspel, het traditionele volleybal,  geef-niet-op-touwtrekken, de leuke kleedjesmarkt en natuurlijk een optocht met versierde fietsen onder begeleiding van muziekvereniging Excelsior.

31 mei tot en met 2 juni Zomerfeest

We kijken er weer met heel Ellecom naar uit het geweldige Zomerfeest!

3 juni Receptie van Excelsior

125 jaar bestaan van Muziekvereniging Excelsior!

Freestyle & Herrie bestaat 25 jaar!
Nog één dag feest! Onder het genot van muziek, een drankje en een hapje!
Tijd om de vereniging te feliciteren!
Entréé is gratis!

Meer informatie hier

PROGRAMMA 2017

Donderdag 27 april Koningsdag

Gezellig Koningsdag in Ellecom vieren. Speel- en springplezier voor jong en oud, leuke kleedjesmarkt en genoeg te krijgen voor de inwendige mens. Muziekvereniging Excelsior blaast ook een lekker deuntje mee.

Donderdag 4 mei Dodenherdenking

Op vier mei herdenken we de oorlogsslachtoffers in de St. Nicolaaskerk. De kinderen van de Anne Frankschool worden hierbij nauw betrokken. Excelsior en de Ellecomse zangverenigingen zorgen voor de muzikale omlijsting. Na deze bijeenkomst lopen wij met elkaar in een stille tocht naar de begraafplaats.

1 tot en met 3 juni Zomerfeest

Heel Ellecom leeft hier naar toe: het geweldige Ellecomse Zomerfeest! Laat je lekker gaan, gooi je haren los en doe eens lekker gek met de buurtjes, de clubjes en vrienden. De echte Ellecomse donderdagavond, verkleden en heerlijk dansen op de vrijdagavond. De optocht, meerkamp en heerlijke taperade op zaterdag met een knallend eindfeest!! Jij komt toch ook??