PROGRAMMA 2017

Donderdag 1 juni

14:30 uur – Ouderenmiddag
De ouderen onder ons kunnen deze middag genieten van een gezellig samenzijn met koffie en gebak, een drankje en lekkere hapjes. We hebben een leuke quiz met audiofragmenten en beeldmateriaal over het Koningshuis, gepresenteert door onze charmante gastvrouwen Willeke en Mathilde. Aansluitend eten we met elkaar.

19:00 uur – Vogelschieten
Op de hoek van de Buitensingel en de Eikenstraat wordt gestreden om de titel Schutterskoning of -koningin van het jaar 2017. Deelname vanaf 18 jaar, inschrijven ter plekke. Kosten: € 5,-.

Ook dit jaar is legitimeren verplicht!

Om oponthoud bij het inschrijven te voorkomen, vragen we u vriendelijk de strook achter in het boekje alvast in te vullen.Voor de jongeren van 8 t/m 17 jaar is er op dezelfde locatie een wedstrijd boogschieten. Koning van Ellecom, Geert van den Bosch zal om 19:00 uur het eerste schot lossen. Dus kom op tijd!

21:00 uur – Opening Zomerfeest 2017
Officiële opening van het Ellecomse Zomerfeest 2017 door voorzitter Theo van Berkel. Locatie: feesttent dorpsplein.

21:15 uur – Ellecomse Pubquiz 2.0
Voor de tweede keer in de geschiedenis van het Zomerfeest organiseren we de Ellecomse pubquiz. Deze keer hebben we de organisatie uit handen gegeven aan de Feestquiz. Er komt een quizmaster, 3 assistentes en een DJ. De feesttent toveren we weer om in een oergezellig grand café.

Hoe wordt er gespeeld?
Deelnemers beantwoorden in teamverband vragen die door de quizmaster worden gesteld. De teams bestaan uit maximaal 6 personen. Families, vrienden, clubjes, straten, opa’s, oma’s, tantes en ooms, welke samenstelling dan ook: zorg ervoor dat je een team vormt dat van alle markten thuis is. De quiz bestaat namelijk uit verschillende rondes met vragen over muziek, film, foto’s, geschiedenis, actualiteiten etc. We strijden om een prachtige beker en de eeuwige roem natuurlijk.

Opgeven teams
Teams kunnen zich alvast opgeven via oranjeverenigingellecom@gmail.com. Opgeven ter plekke kan op donderdagavond tot 20:45 uur bij de muntverkoop in de tent. Deelname aan de pubquiz kost 2 muntjes per team. Leuk als je als team herkenbaar bent en/of je plek (tafel/hangtafel) in de tent in stijl versiert! Het thema voor deze avond is vrij! Heb je geen zin of tijd je hersens te kraken: kom dan gezellig langs in ons grand café, drink een drankje en geniet van het spektakel! Tijdens het Zomerfeest worden vóór in de tent munten verkocht voor de drankverkoop (à € 2, -). In de tent kunt u pinnen!

wij gaan voor NIX18!

We willen met het dorp een leuk feest hebben en een paar gezellige dagen. In deze tijd betekent dat geen alcohol onder de 18 jaar. We werken met bandjes en vragen iedereen hier op te letten en hier aan mee te werken. Wij vragen nadrukkelijk aan ouders ook op hun kinderen te letten! We riskeren hoge boetes en veel gedoe als vereniging. Wij doen er alles aan het goed te laten verlopen maar hebben iedereen nodig om het goed te doen! Voor alle avonden geldt: bar sluit om 00:30 uur, om 01:00 uur ruimen we op!