PROGRAMMA 2017

Vrijdag 2 juni

Sportieve middag voor de kinderen

Veel kinderen verheugen zich op het feestje in de tent op vrijdagmiddag na school. Dit jaar maken we er een sportieve middag van o.l.v. Menno van Mengeringen.

21:00 uur – Themafeestavond ‘Onder water!’ met de coverband Lead

Vrijdag avond, feest- en verkleedavond. De toegangspoort gaat vanaf 20.00 uur open, kom op tijd en verkleed!

Intro op de website van Lead (www.lead.nl): ‘Vijf heren en een charmante dame hebben samen maar één doel voor ogen: Feest! En een feest kun je verwachten wanneer deze muzikale party animals het podium betreden. Vanaf het startschot word je wakker geschud om vervolgens onvermijdelijk deel te nemen aan het losgaan op de beste hits van toen en nu!’ Door hun breed georiënteerde repertoire zul je als feestganger niets te kort komen. Bon Jovi, Wildstylez, Normaal, Hazes, Queen, Snollebollekes, Bruno Mars, Meeuwis, AC/DC, het is maar een kleine greep uit het allesomvattende muzikale spektakel dat deze band de zaal in blaast!

Nou, dat belooft wat…. Trek op je minst een duikpak aan en neem een duik in het verkleedfestijn. We verheugen ons nu al weer op alle creatieve uitspattingen!